woensdag 12 september 2012

Cambodia en Vietnam in Instagram

Het is alweer een maand geleden dat ik terugkwam van het backpacken. Ik heb onwijs veel vakantiefoto's, maar die ga ik nog uitzoeken. Af en toe maakte ik een foto voor Instagram. Het verbaast me altijd hoe 'goed' die foto's worden, een filter eroverheen maakt het natuurlijk snel wat beter. In Laos was ik internetloos en zodoende geen Laos-foto's hiertussen. Hieronder foto's van een tropisch eiland, vervallen tempels en een gek (maar lekker) ijsje.


Het minidorpje op Koh Rong in Cambodia.
Het mooie verlaten strand van Koh Rong.
Ta Prohm tempel bij Siem Reap.
De vreemde Bayon tempel bij Siem Reap.
Toch nog een beetje luxe.
My Son in Vietnam
De Japanse Brug in Hoi An.
Een groene bonenijsje bij de Cu Chi Tunnels in Vietnam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten